Obsługa stron w Wydziale Komunikacji
Od 1 czerwca 2020 r. wznawiamy elektroniczny system umawiania wizyt w sprawie rejestracji pojazdów, poprzez stronę internetową Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach.
W celu załatwienia sprawy w Wydziale Komunikacji bez konieczności osobistego kontaktu
z urzędnikiem nadal istnieje możliwość złożenia wniosków poprzez urnę, znajdującą się przed wejściem głównym do starostwa. Urna przeznaczona na wnioski będzie dostępna w dni powszednie do godziny 20.00. Ważne jest jednak, aby osoby składające dokumenty w urnie podawały numer kontaktowy, co znacznie skróci czas oczekiwania na dokumenty.
Osoby korzystające z urny zostaną telefonicznie powiadomione o możliwości odbioru swoich dokumentów.
Odbiór zamówionych wcześniej dowodów rejestracyjnych i praw jazdy odbywa się, jak do tej pory, na bieżąco. W celu odbioru dokumentów należy kontaktować się telefonicznie z Wydziałem na podane przy wejściu numery telefonów.
Osoby umówione przez system kolejkowy muszą posiadać przy sobie potwierdzenie rezerwacji (wydrukowane albo do pokazania w telefonie komórkowym). Takie potwierdzenie dostaniecie Państwo na adres e-mailowy, który podacie w trakcie rezerwacji. Potwierdzenie rezerwacji należy pokazać pracownikowi urzędu.