Starostwo rozszerza dostępność dla klientów

Od dziś, w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach prowadzona będzie bezpośrednia obsługa klientów wyłącznie w „sprawach niezbędnych” w zakresie: wydawania praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych, administracji architektoniczno-budowlanej i ochrony środowiska.
Przypominamy, że w starostwie nadal nie ma możliwości osobistego załatwienia spraw, poza wymienionymi wyżej przypadkami, a obsługa prowadzona jest zdalnie, czyli za pośrednictwem internetu, telefonów i platformy ePUAP.
Kontakty telefoniczne i e-mailowe do wszystkich wydziałów starostwa znajdują się na stronie internetowej Urzędu w zakładce Kontakt.
WAŻNE! Obsługa klientów w „sprawach niezbędnych” odbywa się w budynku przy ul. Karłuszowiec 5 po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym, omówieniu sprawy z właściwym pracownikiem i uzgodnieniu terminu oraz miejscu i sposobu załatwienia sprawy!
Przypominamy również, żew budynku Starostwa Powiatowego w Tarnowskich Górach przy ul. Karłuszowiec 5 znajduje się urna, do której można składać pisma niewymagające potwierdzenia – WAŻNE, aby dokumenty znajdowały się w zaklejonej kopercie. Prosimy także o pozostawienie kontaktu telefonicznego.
Tutaj można pobrać zarządzenie: